Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

Loading
Instagram w biznesie 3

Instagram w biznesie

Kanały social media dają ogromną szansę promocji w Internecie - dobrze wykorzystana potrafi przynieść zyski zarówno w dużych, jak i mniejszych firmach, a także przy budowaniu wizerunku marki osobistej.
Aleksandra Maślij

Aleksandra Maślij

16 czerwca 2020 r.

Edytory wizualne w stronach internetowych 3

Edytory wizualne w stronach internetowych

Popularność Wordpressa nie spada. Jako środowisko do tworzenia stron www cały czas przoduje w statystykach, zostawiając w tyle podobne, nowsze serwisy, jak wix.com czy Weebly. Każdy, kto kiedykolwiek mierzył się z edycją własnej lub cudzej witryny, stworzonej na (pozornie tym samym przecież) Wordpressie, wie że nie jest to do końca prosta sprawa.
Monika Chrzan

Monika Chrzan

11 maja 2020 r.

Strategia marketingowa w czasach kryzysu 4

Strategia marketingowa w czasach kryzysu

Wychodzę z bardzo prostego założenia: to się kiedyś skończy! Nie wiemy, czy to będzie za miesiąc, za trzy czy może za pół roku, ale możemy być pewni, że doczekamy momentu, w którym wyjdziemy z naszych home office’ów. Myślę, że ludzie będą wtedy spragnieni wizyty w ulubionej restauracji, odwiedzin u fryzjera czy wyjścia z przyjaciółmi na piwo. Spodziewam się okresu zwiększonego popytu w tym czasie.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

17 kwietnia 2020 r.

Logo dla e-commerce 4

Logo dla e-commerce

Wybierając logotyp dla naszego e-sklepu, często nie zastanawiamy się lub po prostu nie wiemy, jakie powinien zawierać elementy. Zadajemy sobie mnóstwo pytań. Czy kolor ma znaczenie? Co spodoba się moim klientom? Czy logo powinno nawiązywać stricte do mojej branży?
Aleksandra Chyła

Aleksandra Chyła

10 kwietnia 2020 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

Loading