Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

Jak nie spartolić grafik w social mediach?

W naszym pierwszym odcinku Ola i Bartek będą poruszać temat identyfikacji wizualnej. Opowiadają m.in. dlaczego warto rozpocząć prowadzenie swojego profilu i w jaki sposób tworzyć treści, które będą ciekawe, a jednocześnie spójne na wszystkich kanałach. Nie zabraknie również tematu brandingu, w jaki sposób wpływa on na wyróżnianie się na tle konkurencji i przede wszystkim dlaczego jest taki ważny? Zapraszamy do wersji wideo i transkrypcji.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

14 lutego 2022 r.

Google czy Facebook – jak dobrać kanały promocji w Internecie?

Chcesz promować swoją firmę w sieci? Doskonały pomysł! Działanie jest zawsze lepsze od bierności. Zastanawiasz się, jak wybrać najlepszy kanał promocji w Internecie? Wahasz się pomiędzy reklamą w Google a promocją na Facebooku? Odpowiem na te pytania, wskażę największe zalety obu formatów oraz wyjaśnimy, jak wybrać właściwy kanał promocji dla Twojej firmy.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

31 stycznia 2022 r.

20 pytań, które pomogą Ci wybrać agencję Social Media? – część 2.

Zdajesz sobie sprawę z potencjału mediów społecznościowych i chcesz go wykorzystać na potrzeby Twojej firmy? Przed Tobą jedna z kluczowych decyzji, a mianowicie wybór agencji social media. Widząc jak różne oferty funkcjonują na rynku przygotowaliśmy dla Ciebie narzędzie w postaci pytań, jakie powinieneś zadać osobom, które będą odpowiedzialne za budowanie wizerunku i sprzedaży w mediach społecznościowych. Podpowiemy Ci także, jakie są dobre praktyki w tych obszarach.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

17 stycznia 2022 r.

20 pytań, które pomogą Ci wybrać agencję Social Media? – część 1.

Zdajesz sobie sprawę z potencjału mediów społecznościowych i chcesz go wykorzystać na potrzeby Twojej firmy? Przed Tobą jedna z kluczowych decyzji, a mianowicie wybór agencji social media. Widząc jak różne oferty funkcjonują na rynku przygotowaliśmy dla Ciebie narzędzie w postaci pytań, jakie powinieneś zadać osobom, które będą odpowiedzialne za budowanie wizerunku i sprzedaży w mediach społecznościowych. Podpowiemy Ci także, jakie są dobre praktyki w tych obszarach.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

10 stycznia 2022 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

Loading