Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

TikTok dla firm – czy na pewno warto?

Aktualnie TikTok jest najczęściej pobieraną aplikacją na świecie. Również w Polsce użytkowników wciąż przybywa i nie zapowiada się, aby szybko miało się to zmienić. Coraz wyraźniej zarysowuje się trend, w którym firmy włączają TikToka do promocji swoich marek i produktów.
Czy warto? A jeśli warto, to co zrobić i jak prowadzić firmowy profil na TikToku, aby przyniósł on realne korzyści?

17 maja 2022 r.

Jak wykorzystać Messengera do sprzedaży?

Rozmawiamy dzisiaj o królu wśród komunikatorów, który jest jednocześnie doskonałym narzędziem do działań promocyjnych - Messengerze! Do rozmowy z Bartkiem zaprosiliśmy Łukasza, który opowiada: Jak pozyskiwać zapytania przez Messengera? Jakie korzyści dla firm przynosi platforma? Jak wykorzystać Messengera, aby prowadzić skuteczne działania marketingowe?

9 maja 2022 r.

TikTok dla firm – poznaj praktyczne porady

Omnichannel`owość to podstawowa zasada, jaką należy się kierować realizując szerzej zakrojone działania w przestrzeni marketingu internetowego. Niezależnie od tego czy prowadzimy sklep internetowy, czy też innego rodzaju biznes, który reprezentuje strona internetowa należy odpowiednio zaprojektować e-promocję, która będzie skutecznie prowadzić do głównego celu, czyli zwiększenia sprzedaży. Warto jednak zauważyć, że możliwości promowania marki w sieci są obecnie niezwykle szerokie i w ramach jednego, wydawałoby się, kanału konieczne może się okazać opracowanie kilku strategii. Promocja w Google to m.in. działania SEO, ale w obszarze pozycjonowania optymalizuje się profile w Google Maps czy Google Moja Firma, warto realizować kampanie Google Ads, etc.

7 maja 2022 r.

TikTok – pomysły na content

Niemal 80% użytkowników TikToka traktuje treści tam publikowane jako zupełnie wyjątkowe, niepowtarzalne i niezwykłe. Swoistą cechą TikToka jest to, że wymaga on często od odbiorcy stosunkowo bogatego „kapitału kulturowego”. Zakodowane przekazy dla młodszych grup użytkowników bywają nieczytelne, co wynikać może z tego, że treści nierzadko zbudowane są na fundamencie popkulturowych odniesień. Jednak TikTok to fenomen przyciągający różne grupy odbiorców i staje się coraz częściej platformą do promocji rozmaitego rodzaju biznesów. TikTok dla firm jest już kolejnym kanałem, którego potencjał przekuć można w zbudowanie silnej marki, społeczności wokół niej, by w rezultacie zwiększać sprzedaż. Jakie zatem pomysły mogą składać się na prowadzenie firmowego profilu na TikToku?

27 kwietnia 2022 r.

Jak efektywnie współpracować z agencją marketingową?

Prowadzenie działań marketingowych przez agencję przynosi wiele korzyści, a jak współpracować, aby odnieść sukces?
W dzisiejszym odcinku Bartek odpowiada na pytania Oli: Jak zmaksymalizować działania agencji? Jak wygląda współpraca z perspektywy agencji, a jak z perspektywy klienta? Jakimi wartościami powinny się kierować dwie strony?

26 kwietnia 2022 r.

Czy opłaca się prowadzić LinkedIna?

W dzisiejszym odcinku jest z nami specjalistka od LinkedIna - Martyna, która będzie opowiadała m.in. o tym: Jak skutecznie działać na LinkedInie, aby pozyskiwać klientów? Czym jest social selling? Jakie są dobre, a jakie złe praktyki prowadzenia konta?

26 kwietnia 2022 r.

Profesjonalna sesja czy zdjęcia ze stocka?

Do dzisiejszego odcinka zaprosiliśmy Sylwię - pasjonatkę fotografii, która opowie o profesjonalnych sesjach fotograficznych dla firm. W rozmowie z Olą poruszy również: Czy warto inwestować w profesjonalne sesje zdjęciowe? Na czym należy się skupić podczas sesji? Jak wygląda schemat przygotowania do sesji? Jakie korzyści nam to przyniesie?

19 kwietnia 2022 r.

Najskuteczniejsza forma reklamy w Internecie

Dzisiaj o remarketingu, czyli o tzw. reklamach śledzących. Łukasz, nasz Head of Marketing w rozmowie z Bartkiem wyjaśnia: Co to jest remarketing i dlaczego jest taki ważny? Dlaczego warto rozpocząć takie działania w mediach społecznościowych? Jak uruchomić ten typ reklam na Facebooku? Jakie możliwości remarketingowe daje Google?

14 kwietnia 2022 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

[email-subscribers-form id="1"]