Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

TikTok – pomysły na content

Niemal 80% użytkowników TikToka traktuje treści tam publikowane jako zupełnie wyjątkowe, niepowtarzalne i niezwykłe. Swoistą cechą TikToka jest to, że wymaga on często od odbiorcy stosunkowo bogatego „kapitału kulturowego”. Zakodowane przekazy dla młodszych grup użytkowników bywają nieczytelne, co wynikać może z tego, że treści nierzadko zbudowane są na fundamencie popkulturowych odniesień. Jednak TikTok to fenomen przyciągający różne grupy odbiorców i staje się coraz częściej platformą do promocji rozmaitego rodzaju biznesów. TikTok dla firm jest już kolejnym kanałem, którego potencjał przekuć można w zbudowanie silnej marki, społeczności wokół niej, by w rezultacie zwiększać sprzedaż. Jakie zatem pomysły mogą składać się na prowadzenie firmowego profilu na TikToku?

27 kwietnia 2022 r.

Jak efektywnie współpracować z agencją marketingową?

Prowadzenie działań marketingowych przez agencję przynosi wiele korzyści, a jak współpracować, aby odnieść sukces?
W dzisiejszym odcinku Bartek odpowiada na pytania Oli: Jak zmaksymalizować działania agencji? Jak wygląda współpraca z perspektywy agencji, a jak z perspektywy klienta? Jakimi wartościami powinny się kierować dwie strony?

26 kwietnia 2022 r.

Czy opłaca się prowadzić LinkedIna?

W dzisiejszym odcinku jest z nami specjalistka od LinkedIna - Martyna, która będzie opowiadała m.in. o tym: Jak skutecznie działać na LinkedInie, aby pozyskiwać klientów? Czym jest social selling? Jakie są dobre, a jakie złe praktyki prowadzenia konta?

26 kwietnia 2022 r.

Profesjonalna sesja czy zdjęcia ze stocka?

Do dzisiejszego odcinka zaprosiliśmy Sylwię - pasjonatkę fotografii, która opowie o profesjonalnych sesjach fotograficznych dla firm. W rozmowie z Olą poruszy również: Czy warto inwestować w profesjonalne sesje zdjęciowe? Na czym należy się skupić podczas sesji? Jak wygląda schemat przygotowania do sesji? Jakie korzyści nam to przyniesie?

19 kwietnia 2022 r.

Najskuteczniejsza forma reklamy w Internecie

Dzisiaj o remarketingu, czyli o tzw. reklamach śledzących. Łukasz, nasz Head of Marketing w rozmowie z Bartkiem wyjaśnia: Co to jest remarketing i dlaczego jest taki ważny? Dlaczego warto rozpocząć takie działania w mediach społecznościowych? Jak uruchomić ten typ reklam na Facebooku? Jakie możliwości remarketingowe daje Google?

14 kwietnia 2022 r.

Na co zwrócić uwagę projektując stronę internetową?

Strona internetowa to ważny fundament każdej firmy. Bartek i Oskar opowiadają: Jakie najczęstsze błędy pojawiają się na stronach? Jak projektować i jakie to ma znaczenie w biznesie? Jaki jest odbiór stron www przez użytkowników? Jak wyglądał rozwój stron internetowych? Zapraszamy do oglądania lub czytania.

22 marca 2022 r.

Jak wybrać agencję social media?

Jedną z kluczowych decyzji, którą powinniście podjąć jako właściciele firmy jest wybranie agencji marketingowej. Na rynku jest wiele ofert, jak wybrać najwłaściwszą? W najnowszym odcinku: Jakie kroki należy podjąć przed rozpoczęciem współpracy? Jak wygląda tworzenie kont reklamowych? Kto będzie zaangażowany w projekt? W jaki sposób agencja zwiększy Twoją sprzedaż?

16 marca 2022 r.

Jakie korzyści daje branding w social media?

Budowę skutecznego brandu najlepiej zacząć od…poznania jego definicji. Jest to dosyć szerokie pojęcie określające świadomość marki, czyli konkretne wyobrażenia z nią związane. Klient, wybierając dany brand, kupuje nie tylko produkt lub usługę, ale korzyści takie jak jakość, bezpieczeństwo czy wreszcie cena. Ważne elementy budowy skutecznego brandingu to identyfikacja wizualna oraz komunikacja z odbiorcami. Kiedyś pod pojęciem brand rozumiano przede wszystkim materiały drukowane i billboardy. Obecnie są to media społecznościowe.

21 lutego 2022 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

[email-subscribers-form id="1"]