Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

Na co zwrócić uwagę projektując stronę internetową?

Strona internetowa to ważny fundament każdej firmy. Bartek i Oskar opowiadają: Jakie najczęstsze błędy pojawiają się na stronach? Jak projektować i jakie to ma znaczenie w biznesie? Jaki jest odbiór stron www przez użytkowników? Jak wyglądał rozwój stron internetowych? Zapraszamy do oglądania lub czytania.

22 marca 2022 r.

Jak wybrać agencję social media?

Jedną z kluczowych decyzji, którą powinniście podjąć jako właściciele firmy jest wybranie agencji marketingowej. Na rynku jest wiele ofert, jak wybrać najwłaściwszą? W najnowszym odcinku: Jakie kroki należy podjąć przed rozpoczęciem współpracy? Jak wygląda tworzenie kont reklamowych? Kto będzie zaangażowany w projekt? W jaki sposób agencja zwiększy Twoją sprzedaż?

16 marca 2022 r.

Jakie korzyści daje branding w social media?

Budowę skutecznego brandu najlepiej zacząć od…poznania jego definicji. Jest to dosyć szerokie pojęcie określające świadomość marki, czyli konkretne wyobrażenia z nią związane. Klient, wybierając dany brand, kupuje nie tylko produkt lub usługę, ale korzyści takie jak jakość, bezpieczeństwo czy wreszcie cena. Ważne elementy budowy skutecznego brandingu to identyfikacja wizualna oraz komunikacja z odbiorcami. Kiedyś pod pojęciem brand rozumiano przede wszystkim materiały drukowane i billboardy. Obecnie są to media społecznościowe.

21 lutego 2022 r.

Dlaczego firmowe social media nie sprzedają?

Zapraszamy do walentynkowego odcinka naszego kanału. To prawdopodobnie jedyna taka okazja, aby zobaczyć jak Łukasz umawia Bartka na 10 randek 💞 W dzisiejszym odcinku Bartek i Łukasz skupiają się na lejkach sprzedażowych. Dowiecie się z niego m.in.:
🔸jak zbudować lejek w social mediach,
🔸jakim firmom nie są potrzebne lejki
🔸w jaki sposób zbudować lejek dla branży usługowych, takich jak kliniki stomatologii i medycyny estetycznej?

18 lutego 2022 r.

Jak nie spartolić grafik w social mediach?

W naszym pierwszym odcinku Ola i Bartek będą poruszać temat identyfikacji wizualnej. Opowiadają m.in. dlaczego warto rozpocząć prowadzenie swojego profilu i w jaki sposób tworzyć treści, które będą ciekawe, a jednocześnie spójne na wszystkich kanałach. Nie zabraknie również tematu brandingu, w jaki sposób wpływa on na wyróżnianie się na tle konkurencji i przede wszystkim dlaczego jest taki ważny? Zapraszamy do wersji wideo i transkrypcji.

14 lutego 2022 r.

Google czy Facebook – jak dobrać kanały promocji w Internecie?

Chcesz promować swoją firmę w sieci? Doskonały pomysł! Działanie jest zawsze lepsze od bierności. Zastanawiasz się, jak wybrać najlepszy kanał promocji w Internecie? Wahasz się pomiędzy reklamą w Google a promocją na Facebooku? Odpowiem na te pytania, wskażę największe zalety obu formatów oraz wyjaśnimy, jak wybrać właściwy kanał promocji dla Twojej firmy.

31 stycznia 2022 r.

20 pytań, które pomogą Ci wybrać agencję Social Media? – część 2.

Zdajesz sobie sprawę z potencjału mediów społecznościowych i chcesz go wykorzystać na potrzeby Twojej firmy? Przed Tobą jedna z kluczowych decyzji, a mianowicie wybór agencji social media. Widząc jak różne oferty funkcjonują na rynku przygotowaliśmy dla Ciebie narzędzie w postaci pytań, jakie powinieneś zadać osobom, które będą odpowiedzialne za budowanie wizerunku i sprzedaży w mediach społecznościowych. Podpowiemy Ci także, jakie są dobre praktyki w tych obszarach.

17 stycznia 2022 r.

20 pytań, które pomogą Ci wybrać agencję Social Media? – część 1.

Zdajesz sobie sprawę z potencjału mediów społecznościowych i chcesz go wykorzystać na potrzeby Twojej firmy? Przed Tobą jedna z kluczowych decyzji, a mianowicie wybór agencji social media. Widząc jak różne oferty funkcjonują na rynku przygotowaliśmy dla Ciebie narzędzie w postaci pytań, jakie powinieneś zadać osobom, które będą odpowiedzialne za budowanie wizerunku i sprzedaży w mediach społecznościowych. Podpowiemy Ci także, jakie są dobre praktyki w tych obszarach.

10 stycznia 2022 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

[email-subscribers-form id="1"]