Strony internetowe

Specjalizujemy się w projektowaniu i tworzeniu stron internetowych zgodnych z najnowszymi standardami. W ramach realizacji projektu aktywnie współpracujemy z Klientem i zajmiemy się: 

  • opracowaniem architektury informacji,
  • opracowaniem makiet graficznych,
  • wykonaniem prac programistycznych 
  • wdrożeniem oraz szkoleniem po publikacji witryny,

Mamy szerokie doświadczenie w budowie stron i serwisów internetowych poparte kilkudziesięcioma wdrożeniami u naszych Klientów. Jesteśmy elastyczni, do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Oferujemy liczne rozwiązania dopasowane do wytycznych i potrzeb Klientów.

  1. Tworzymy systemy oparte o CMS WordPress, łatwe do edytowania dla użytkownika z poziomu panelu administracyjnego.
  2. Tworzymy strony w oparciu o indywidualne projekty.
  3. Nasze realizacje są zgodne z najnowszymi trendami, unikalne oraz spójne z identyfikacją wizualną marki oraz rodzajem prowadzonej działalności.
  4. Wykonane przez nas strony są zintegrowane z Google Analytics i zoptymalizowane do pozycjonowania SEO.
  5. Każda wykonana przez nas strona jest responsywna (dostosowana do wyświetlania w różnych rozdzielczościach i na różnych urządzeniach tj. laptop, smartfon, tablet).
  6. Projekty realizujemy przy udziale własnych grafików, programistów, copywriterów.

Zastanawiasz się nad sensem tworzenia strony internetowej dla Twojej firmy? Pomyśl o niej, jako o narzędziu. Strona internetowa należy do kluczowych elementów budowania wizerunku firmy w sieci. Jakie jest jej główne zadanie? Firmowa witryna ma być dla potencjalnego klienta pewnego rodzaju przewodnikiem. Musi go zaciekawić, pozwolić lepiej poznać firmę i jej ofertę, aby na końcu przekonać do wyboru konkretnego produktu lub kontaktu z działem handlowym. Reasumując, strona www ma być skutecznym narzędziem dostarczającym potencjalnych klientów. Brzmi pięknie, prawda? Pytanie tylko, jak osiągnąć tę skuteczność!

Skuteczna strona internetowa – co to właściwie oznacza?

Większość osób zwraca uwagę głównie na wizualne aspekty strony internetowej. Po prostu ma być ładnie i estetycznie. Definicja skutecznej strony internetowej nie ogranicza się wyłącznie do jej aspektów wizualnych. Jest to o wiele szersze pojęcie. Skuteczna strona internetowa powinna być:

Spójna z identyfikacją wizualną firmy

Pamiętaj, że strona www jest częścią większej całości. Jej wygląd i kolorystyka musi współgrać z identyfikacją wizualną Twojej firmy. Dzięki temu potencjalni klienci dużo szybciej powiążą obraz widziany w Internecie z konkretną marką. Już sam widok logo i dobrze znanej kolorystyki może wzbudzić ich zaufanie. To ogromny atut w kontekście realizacji procesu sprzedaży.

Użyteczna i przekonująca

Strona internetowa ma przede wszystkim realizować ściśle określone cele. Jej zadaniem może być prezentacja oferty, sprzedaż produktów i usług lub pozyskiwanie danych kontaktowych (leady sprzedażowe). Dlatego strona internetowa Twojej firmy powinna prowadzić użytkownika „jak po sznurku” do interesujących go informacji. Pamiętaj, że równie ważna jest także forma przekazu. Smart content, czyli zwięzłe, wartościowe treści odpowiadają na oczekiwania współczesnych Internautów i pomagają przekonać do wyboru właśnie Twojej oferty.

Dostosowana do urządzeń mobilnych

Jak pokazują badania, ponad 53% ruchu w Internecie jest generowane przez urządzenia mobilne. Dla laptopów i komputerów stacjonarnych wartość ta wynosi 44%. Z każdym rokiem proporcje zmieniają się na korzyść smartfonów. Dlatego ważną cechą skutecznej strony internetowej jest responsywność, a więc poprawne wyświetlanie na ekranach urządzeń mobilnych. Witryna, która perfekcyjnie prezentuje się na ekranie monitora, nie zawsze dobrze wyświetla się na telefonie. To może utrudniać nawigację i zniechęcić odwiedzających ją Internautów. Nie możesz do tego dopuścić!

Bezpieczna

Jako właściciel strony internetowej odpowiadasz za bezpieczeństwo odwiedzających ją osób. Chodzi przede wszystkim o ochronę danych osobowych. Dlatego Twoja strona firmowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami RODO. Oprócz tego powinieneś także zadbać o bezpieczeństwo samej witryny. To z kolei wymaga przemyślanego wyboru hostingu oraz instalacji certyfikatu SSL. Zielona kłódeczka przed adresem strony to kolejny element, który buduje zaufanie do Twojej firmy.

Zoptymalizowana pod kątem SEO

Po co Ci efektowna, responsywna i bezpieczna strona internetowa pełna angażujących treści, skoro potencjalni klienci nie mogą wyszukać jej w Google? Dlatego właśnie tak dużą rolę w tworzeniu skutecznej witryny odgrywa jej optymalizacja SEO. Dostosowanie strony do wymagań stawianych przez wyszukiwarkę sprawia, że samo pozycjonowanie jest dużo łatwiejsze i przynosi lepsze efekty. Optymalizacja poprawia widoczność w Google, co w prosty sposób przekłada się na większy ruch w obrębie witryny.

Strona internetowa na „szóstkę” – jak projektujemy witryny firmowe?

Każda strona internetowa jest dla nas nowym wyzwaniem i projektem w pewnym sensie niepowtarzalnym. Niemniej jednak cały proces tworzenia i wdrażania witryny firmowej opieramy na 6 solidnych filarach.

  1. Analiza potrzeb
  2. Przygotowanie makiet
  3. Projekt strony
  4. Kodowanie
  5. Szkolenie i wsparcie techniczne
  6. Promocja w Internecie

Pierwszym etapem prac nad tworzeniem strony www jest szczegółowa analiza potrzeb. Nasze projekty nie powstają według utartego schematu. Najpierw musimy poznać Twoją firmę, branżę oraz klientów. Na tej podstawie określamy grupę docelową oraz produkty lub usługi, które należy wyeksponować. Analiza to kluczowy element, który jest wykorzystywany podczas kolejnych etapów prac. Ma on duży wpływ na skuteczność strony i maksymalizację sprzedaży.

Przygotowanie makiet pozwala nam zaprezentować prototyp Twojej nowej strony internetowej. To baza, na której będziemy pracować w kolejnych etapach projektu. Szkielet, który określa jego podstawowe założenia. Podczas tworzenia makiet bazujemy na najlepszych standardach UX/UI. Dokładnie analizujemy pomysły i koncepcje, aby ostatecznie postawić na optymalne rozwiązania. Makiety mają ogromny wpływ na skuteczność witryny, a mianowicie na ilość generowanych leadów oraz wartość sprzedaży. Przygotowanie prototypu strony pozwala nam uniknąć wielu problemów i zaoszczędzić czas podczas etapu projektowania i kodowania.

Projekt strony www musi łączyć w sobie estetykę i funkcjonalność. Kluczowym elementem jest także jego indywidualny charakter. Projektowane przez nas strony nie są kalkami innych realizacji. Nieustannie rozwijamy się i podążamy za obowiązującymi trendami. Dzięki temu Twoja strona będzie atrakcyjna i przyjazna dla użytkowników. Jednocześnie dbamy, aby jej stylistyka była spójna z identyfikacją wizualną firmy. Projekt strony www to wypadkowa analizy potrzeb Twojej firmy i jej klientów oraz przygotowanych wcześniej makiet, okraszona naszym doświadczeniem i kreatywnością.

Etap kodowania to typowo mrówcza praca. Mało interesująca dla Ciebie, ale kluczowa dla prawidłowego funkcjonowania Twojej nowej witryny. Nasz zespół programistów tworzy strony na bazie WordPressa, najbardziej popularnego systemu zarządzania treścią. Dzięki temu będziesz mógł z łatwością edytować i wprowadzać nowe treści na stronie. W naszej pracy nie używamy gotowych szablonów. Dbamy o czystość kodu, dzięki czemu strony szybko się ładują i poprawnie wyświetlają na wszystkich urządzeniach. Nie zapominamy także o optymalizacji witryny pod kątem SEO.

Po uruchomieniu zapewniamy pełne wsparcie techniczne, które gwarantuje niezawodne działanie strony. Ważną częścią realizacji projektu jest także szkolenie obejmujące administrację nową witryną. Zorganizujemy je w siedzibie Twojej firmy lub w formie zdalnych seminariów. Dzięki zdobytej wiedzy będziesz w stanie bez trudu aktualizować treści na stronie. Pamiętaj, że możemy wyręczyć Cię w tej kwestii. Nasi specjaliści dokonają aktualizacji treści tak, aby nie odbiło się to negatywnie na optymalizacji strony i jej pozycji w Google.

Reklama w Internecie jest integralną częścią procesu tworzenia nowej strony www. Dlatego realizowana przez nas usługa obejmuje również kompleksową promocję w sieci. Strona internetowa zacznie przynosić korzyści dopiero wtedy, gdy dotrze do szerszego grona odbiorców. Odpowiednio dobrane działania pomogą witrynie pozyskać ruch generowany przez Internautów potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą.

Jak promować stronę internetową?

Wbrew pozorom kluczem do sukcesu nie jest wyłącznie pozyskanie jak największego ruchu na stronie. Najważniejsze jest dotarcie do tzw. grupy docelowej, czyli osób, które możesz określić mianem potencjalnych klientów Twojej firmy.

Promocja strony internetowej jest wielowymiarowym procesem, którego mechanikę należy dostosować do konkretnej branży i profilu Twojej firmy. Najlepiej zobrazować to na konkretnym przykładzie. Załóżmy, że prowadzisz firmę, która zajmuje się obsługą wspólnot mieszkaniowych w zakresie utrzymania czystości. Zastanów się, do kogo powinieneś dotrzeć, aby zdobyć kolejne zlecenie? Do mieszkańców danego bloku, czy do firmy zarządzającej budynkiem? Prawidłowa jest oczywiście druga odpowiedź. Teraz musisz obrać odpowiednią drogę promocji. W tym przypadku właściwym wyborem będzie pozycjonowanie, Google Ads oraz promocja na LinkedIn.

Jeśli prowadzisz lokalną pizzerię, Twoją grupa docelową będzie społeczność zamieszkująca ściśle określony obszar. W takiej sytuacji najlepsze efekty przyniesie pozycjonowanie lokalne oraz promocja w social media (Facebook, Instagram). Tych konfiguracji może być całkiem sporo. Kluczem do sukcesu jest wybór takich form promocji, które dadzą efekt w przypadku Twojej firmy.

Skuteczna strona internetowa to ważne narzędzie, które pomaga w budowaniu wizerunku Twojej firmy. Jako doświadczona agencja marketingowa zdajemy sobie sprawę, że oprócz efektownej i efektywnej witryny potrzebujesz także kompleksowej promocji w Internecie. Dlatego w naszej ofercie znajdziesz także pozycjonowanie SEO, Google Ads oraz prowadzenie profili w social media. Z naszą pomocą obecność Twojej firmy w sieci bardzo szybko zacznie przynosić wymierne korzyści.