Strona internetowa - landing page
Materiały reklamowe i gadżety
Strategia reklamowa online
Reklama social media + Google Ads
Stworzyliśmy dla miasta Gdynia identyfikację wizualną Gdyńskiego Centrum Kontaktu. Zaprojektowaliśmy logo, wizytówki, teczki, papier firmowy, banery, billboardy, roll upy, landing page oraz animację wideo.
Gdyni zależało, aby przygotować identyfikację opartą na nowoczesności oraz technologii. W trakcie prac przyświecała nam wizja „miasta przyszłości”. Nowy znak Gdyńskiego Centrum Kontaktu zbudowaliśmy z liter G, C, K. Efektem prac był symbol nawiązujący do rybek z herbu miasta Gdyni. Częścią realizacji była promocja miejskiej aplikacji Gdynia.pl. Działania reklamowe obejmowały m.in.: przygotowanie spotu reklamowego, płatną reklamę w mediach społecznościowych Facebook Ads oraz zaprojektowanie landing page’a www.gdynia.pl/aplikacja/ z możliwością pobrania aplikacji z App Store i Google Play.














