Social Media

Specjalizujemy się w skutecznych kampaniach reklamowych w mediach społecznościowych. Wiemy, jak sprawić, aby działania na Facebooku i Instagramie przynosiły konkretne efekty sprzedażowe.

Wychodzimy z założenia, że działania w social media mają za zadanie generować sprzedaż, przyciągać klientów do lokali, pozyskiwać kontakty mailowe i telefoniczne B2B i B2C, a także zwiększać zaangażowanie społeczności wokół marki. Jeżeli szukasz mierzalnych wyników to jesteśmy agencją, która sprawi, że Twoje cele biznesowe zostaną osiągnięte.

Model współpracy

PŁATNA REKLAMA W SOCIAL MEDIA

  • Konfiguracja konta reklamowego
  • Przygotowanie kreatywnych grafik lub filmów reklamowych
  • Opracowanie tekstów do płatnych reklam
  • Ustawienie płatnych reklam w systemie
  • Optymalizacja zestawów reklam
  • Analityka i raportowanie reklam
  • Konsultacje ze specjalistą ds. płatnych reklam
PROWIZJA OD KWOTY BUDŻETU REKLAMOWEGO

OBSŁUGA FANPAGE’A

  • Indywidualny harmonogram postów
  • Kreatywne projekty graficzne na fanpage’u
  • Redakcja tekstów do postów
  • Publikowanie postów
  • Moderowanie komentarzy i rozmowa z fanami
  • Monitorowanie Messengera
  • Śledzenie statystyk i raportowanie działań na fanpage’u
ABONAMENT MIESIĘCZNY
Większość naszych Klientów wybiera połączenie tych modeli – skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.

Model współpracy z Klientem

Warsztaty z Klientem

W trakcie spotkania przygotujemy indywidualny brief dla marki oraz przeprowadzimy audyt Twoich dotychczasowych działań w social media. Poznamy cele biznesowe, działalność firmy i klientów. Dzięki warsztatom identyfikujemy mocne strony marki, proponujemy identyfikację wizualną, prezentujemy pomysły na działania w social media oraz opracowujemy strategię komunikacji w Internecie.

Strategia komunikacji

Na podstawie wniosków z warsztatów przygotowujemy strategię obecności marki w Internecie. Jest to obszerny dokument, który składa się z brandingu dla marki, celów do osiągnięcia, analizy grup docelowych, stworzeniu persony klienta, wyboru kluczowych kanałów komunikacji w Internecie, KPI, planu działań, rekomendowanego budżetu marketingowego oraz analizy firm konkurencyjnych i ich działań w Internecie.

I etap lejka sprzedażowego

Jest to etap poznawczy, którego celem jest budowanie rozpoznawalności i zainteresowania w wybranej grupie docelowej. Na tym etapie testujemy różne rozwiązania oraz grupy odbiorców, tak aby wybrać idealny model pod kolejne działania. Prowadzimy akcje wizerunkowe na fanpage’u oraz płatne kampanie reklamowe Facebook Ads i Instagram Ads, których zadaniem jest budowanie świadomości marki.

II etap lejka sprzedażowego

Jest to etap prezentacji oferty i zalet produktów oraz budowania zaufania do marki. Wyłaniamy z grupy odbiorców tych najbardziej zainteresowanych – potencjalnych klientów. Celem tego etapu jest przygotowanie wyselekcjonowanej grupy odbiorców do zakupu produktów, usług lub zostawienia swoich danych kontaktowych.

III etap lejka sprzedażowego

Końcowy etap lejka sprzedażowego skupia się na sprzedaży produktów, usług, pozyskaniu kontaktów oraz podtrzymaniu dobrych relacji z klientem końcowym. Wykorzystujemy m.in. remarketing do aktywnych fanów oraz remarketing do osób, które spędziły najwięcej czasu na stronie internetowej Klienta. Przygotowujemy dla marki dedykowane akcje sprzedażowe, oferty specjalne oraz up-selling produktów.

Analiza działań

Po zakończeniu realizacji lejka sprzedażowego analizujemy z Klientem działania oraz tworzymy plan na kolejny okres współpracy. Tworzymy grupy podobnych odbiorców do osób, które np. odwiedzały stronę internetową Klienta, dodawały do koszyka produkty, korzystały z usług marki, zostawiały dane kontaktowe czy wykazywały dużą aktywność na fanpage’u. Te specjalne grupy osób będą stanowić bazę do przeprowadzenia ich przez etap 1, 2 i 3 lejka sprzedażowego w następnym cyklu współpracy.

Lejek sprzedażowy

Wychodzimy z założenia, że działania w mediach społecznościowych mają głównie za zadanie generować sprzedaż online, przyciągać klientów do punktów stacjonarnych, sklepów, pozyskiwać kontakty B2B i B2C, a także zwiększać zaangażowanie społeczności wokół marki.

W celu osiągniecia konkretnych efektów sprzedażowych za pośrednictwem social media wymagane jest zbudowania odpowiedniego lejka sprzedaży – zgodnie z zasadą Poznaj, Polub, Sprzedaj. Prace należy planować strategicznie, a realizować na podstawie mierzalnych wskaźników analitycznych. W przeciwnym wypadku nasze działania będą nieskuteczne, a budżet reklamowy zostanie niewłaściwie wydany.

Z naszych doświadczeń wynika, że odpowiednie zbudowanie lejka sprzedażowego pozwala długofalowo oszczędzić znaczne środki, dzięki temu, że trafiamy do osób realnie zainteresowanych zakupem usługi. Co więcej dobrze prowadzone działania w mediach społecznościowych w prosty sposób umożliwią precyzyjny remarketing oraz up selling dodatkowych usług.

Poniżej prezentujemy wyniki działań, które spowodowały u naszych klientów znaczący wzrost sprzedaży poprzez kanał social media.

Klinika urody
Cel: sprzedaż zabiegów

Kampania reklamowa za 350 zł wygenerowała 22 500 zł przychodu

Kancelaria prawnicza
Cel: pozyskanie kontaktów

Przy budżecie reklamowym 500 zł pozyskaliśmy dla Klienta 27 kontaktów biznesowych

Sklep internetowy
Cel: sprzedaż produktów

Kampania reklamowa za 1 000 zł wygenerowała 8 470 zł przychodu

Branża IT
Cel: rekrutacja pracowników

Przy budżecie reklamowym 1 600 zł pozyskaliśmy dla Klienta 39 CV od pracowników

Aplikacja mobilna
Cel: instalacja aplikacji na systemie iOS oraz Android

Przy budżecie reklamowym 2 000 zł uzyskaliśmy dla Klienta 837 pobrań aplikacji mobilnej (koszt pobrania 2,39 zł)

Chcesz skutecznie sprzedawać przez social media?

Skontaktuj się