Prowadzenie profili social media

Wychodzimy z założenia, że działania w social media mają za zadanie generować sprzedaż, przyciągać klientów do lokali, pozyskiwać kontakty mailowe i telefoniczne B2B i B2C, a także zwiększać zaangażowanie społeczności wokół marki. Jeżeli szukasz mierzalnych wyników to jesteśmy agencją, która sprawi, że Twoje cele biznesowe zostaną osiągnięte.

W ramach prowadzenia Twojego profilu Facebook oferujemy:

  • opracowanie strategii
  • stworzenie / uzupełnienie profilu
  • pomysły na publikacje
  • harmonogram postów
  • kreatywny copywriting
  • pełna obsługa graficzna
  • moderowanie dyskusji pod postami
  • monitoring Messengera

W ramach prowadzenia Twojego profilu Instagram oferujemy:

  • opracowanie strategii
  • stworzenie / uzupełnienie profilu
  • baza firmowych hashtagów
  • pomysły na publikacje
  • harmonogram postów
  • pełna obsługa graficzna
  • interakcja z innymi profilami
  • tworzenie InstaStories
  • dyskusje pod postami
  • monitoring Direct Message

Zajmujemy się także prowadzeniem profili osobisty oraz firmowych w sieci LinkedIn:

  • stworzenie / uzupełnienie profilu osobistego i/lub strony firmowej
  • baza firmowych hashtagów
  • pomysły na publikacje
  • harmonogram postów
  • pełna obsługa graficzna
  • dyskusje pod postami
  • monitoring inMail

Dlaczego Twoja firma powinna być aktywna w Social Media?

Czy wiesz, że obecnie na rynek pracy wkraczają ludzie, którzy nie znają czasów bez Internetu? To tak zwane Pokolenie Z, które wyróżnia otwartość, bezpośrednie podejście oraz…aktywność w social media. Cechą charakterystyczną tego pokolenia jest świetne rozumienie nowych technologii i mediów cyfrowych. To świadomi konsumenci, których potencjał nabywczy stale rośnie. Zadaniem Twojej firmy jest trafić do nich. I nie tylko do nich! Nie zapominaj o Millenialsach, czyli osobach urodzonych pomiędzy 1980 a 2000 rokiem, które również są aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych.

Dlaczego Twoja firma powinna być aktywna w Social Media?

Wedle danych ze stycznia 2019 roku liczba aktywnych użytkowników platform social media w Polsce wynosiła 18 milionów, co stanowi 47% społeczeństwa. W porównaniu z rokiem 2018 to wzrost o 1 milion. Według GlobalWebIndex, międzynarodowej firmy zajmującej się badaniami rynku, Polacy spędzają średnio 1:45 godziny dziennie w mediach społecznościowych.

Statystyki spędzania czasu w social media

Media społecznościowe są dla wielu osób wiarygodnym źródłem informacji i opinii. Warto to wykorzystać. Oto 5 powodów, dla których Twoja firma powinna być aktywna w social media.

  • Obecność Twojej firmy w mediach społecznościowych zwiększa świadomość marki i zaufanie klientów.
  • Prowadzenie fanpage na Facebooku, Instagramie lub konta firmowego na LinkedIn buduje wokół Twojej marki lojalną społeczność.
  • Media społecznościowe stanowią formę szybkiego kanału komunikacji z klientem. Dzięki temu możesz szybko rozwiązać problem swojego klienta lub odpowiedzieć na jego pytania dotyczące Twojej oferty.
  • Dzięki mediom społecznościowym możesz zyskać nowe kanały promocji i sprzedaży swoich produktów.
  • Interakcja z klientami w mediach społecznościowych daje Ci wiedzę na temat ich potrzeb. Dzięki temu możesz dopasować produkty i usługi do ich preferencji.

Obecność w mediach społecznościowych ma przynieść Twojej firmie wymierne korzyści.

Jak Twoja firma może wykorzystać obecność w Social Media?

Prowadzenie fanpage na Facebooku, konta na Instagramie lub LinkedIn daje Twojej firmie wiele możliwości. Oto 10 korzyści, jakie możesz osiągnąć dzięki obecności Twojej firmy w mediach społecznościowych.

Większa ekspozycja Twojej firmy w InternecieGenerowanie ruchu na stronie firmowej

Wzrost rozpoznawalności marki w sieciPozyskiwanie nawet 50% więcej leadów sprzedażowych

Poprawa pozycji strony firmowej w wyszukiwarce GoogleMożliwość skutecznej analizy trendów i potrzeb konsumentów

Zdobycie nowych partnerów biznesowych

Zwiększenie sprzedaży Twoich produktów i usług

Obniżenie sumarycznych kosztów marketingu internetowego

Budowanie społeczności oddanych fanów promujących markę

Prowadzenie Social Media – jaki kanał komunikacji wybrać?

Mówisz social media, a myślisz prowadzenie fanpage na Facebooku? Słuszny tok rozumowania. Wiedz jednak, że Facebook to tylko jeden z wielu kanałów społecznościowych. Jako doświadczona agencja social media prowadzimy także komunikację przez Instagram oraz LinkedIn. Media społecznościowe to wiele platform i wiele sposobów na komunikację z klientami. Powinieneś mieć to na uwadze i nie ograniczać się tylko do jednej.

Według badań:

  • tylko 10% firm w Polsce korzysta z więcej niż jednej platformy społecznościowej,
  • przeciętny Internauta z Polski ma konta na 7 różnych platformach social media,

Jak powinieneś interpretować te dane? Bardzo mało firm wykorzystuje media społecznościowe do komunikacji i pozyskiwania klientów. Decydując się na konto firmowe na Instagramie lub LinkedIn oraz prowadzenie fanpage na Facebooku, masz szansę uprzedzić konkurencję i zgromadzić społeczność wokół Twojej firmy. Musisz tylko wybrać odpowiednie kanały komunikacji. Jako doświadczona agencja social media, jesteśmy w stanie określić najbardziej efektywne kanały komunikacji dla Twojej firmy.

Skupiamy się na prowadzeniu profili firmowych naszych klientów na platformie Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Ich potencjał jest ogromny. Najlepiej pokazują to dane dotyczące liczby użytkowników tych platform w Polsce.

 

Liczba użytkowników Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat oraz LinkedIn

 

Który kanał komunikacji w social media powinna wybrać Twoja firma?

Facebook

Prowadzenie fanpage firmowego na Facebooku to niemalże obowiązek każdej firmy. Jeśli kierujesz swoje produkty lub usługi do klientów detalicznych, to Facebook jest idealnym kanałem promocji i budowania społeczności wokół Twojej marki. Nasza agencja social media zajmie się kreowaniem wizerunku Twojej firmy w najbardziej popularnym serwisie społecznościowym. Zadbamy o to, aby Twój Facebook firmowy generował nie tylko lajki i komentarze. Efektem naszej pracy będą także konkretne zapytania od potencjalnych klientów, które przyniosą wymierne korzyści dla Twojej marki.

LinkedIn

LinkedIn określany jest mianem Facebooka dla biznesu. Jeżeli Twoja firma jest aktywna w kanale sprzedaży B2B, to LinkedIn pomoże Ci nawiązać nowe kontakty biznesowe. Współpraca z innymi firmami może mieć charakter sprzedaży produktów i usług lub partnerstwa mającego poszerzyć grono odbiorców obu marek. Zadbamy o to, aby Twój profil firmowy na LinkedIn przyciągał nie tylko kontrahentów, ale także specjalistów, którzy będą chcieli stać się częścią Twojej firmy i pracować na jej sukces.

Instagram

Konto firmowe na Instagramie to doskonałe miejsce do dzielenia się wizualną treścią. Nie wiesz, jak prowadzić Instagrama? Nasza agencja social media podsunie Ci fajne pomysły na zdjęcia na Instagram. Pamiętaj, że jedno zdjęcie mówi czasem więcej niż tysiąc słów. Konto firmowe na Instagramie skutecznie przyciągnie klientów na Twoją stronę lub do sklepu online. Instagram to także okazja do nawiązania współpracy z innymi markami i wdrożenia w ramach partnerstwa strategii cross selling.

Wybór właściwego kanału promocji w mediach społecznościowych to dopiero pierwszy krok do sukcesu. ProjectUP pomoże Ci także w kolejnym etapie, którym będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji.

Dlaczego Twojej firmie potrzebna jest profesjonalna obsługa w Social Media?

Marketing to gra strategiczna. Tutaj każdy ruch ma swoje konsekwencje. Dlatego musi być dokładnie przemyślany. Niezależnie, czy chodzi o prowadzenie fanpage, konta na Instagramie lub LinkedIn. Podstawą sukcesu Twojej firmy będzie odpowiednia strategia. Stworzymy dla Twojej firmy strategię obecności w mediach społecznościowych, która składa się z 3 filarów:

  1. Wizerunek – spójny wizerunek ułatwia komunikację,
  2. Komunikacja – sprawna komunikacja pobudza do interakcji,
  3. Interakcja – efektywna interakcja buduje wizerunek.

Wizerunek

Przygotujemy dla Twojej firmy identyfikację wizualną pod kątem social media. Dzięki temu publikowane posty będą spójne graficznie. Zadbamy, aby wizerunek w mediach społecznościowych był tożsamy z pozostałymi kanałami komunikacji.

Komunikacja

Opracujemy strategię komunikacji Twojej firmy w social media. Przygotujemy treść i grafikę do postów. Zaplanujemy częstotliwość publikacji postów. Określimy konkretne cele komunikacyjne do osiągnięcia (przekazanie wiedzy, wzrost liczby fanów, reakcji pod postami, zasięgu w social media, ruchu na stronie, budowanie zaufania).

Interakcja

Zajmiemy się prowadzeniem komunikacji pod publikowanymi postami oraz lajkowaniem innych profili. Będziemy odpisywać na komentarze oraz przekierowywać zainteresowanych klientów do bezpośredniego kontaktu z Twoją firmą (Messenger, mail, telefon). W razie kryzysu skutecznie odeprzemy ataki ze strony hejterów, dbając o nienaganny wizerunek Twojej firmy.

Podsumowaniem naszych działań będzie comiesięczny raport. Na którego podstawie w prosty sposób ocenisz efektywność obranej strategii. Z chęcią przygotujemy dla Ciebie szczegółową wycenę prowadzenia fanpage, konta na Instagramie lub LinkedIn. Prześlij nam swoje dane kontaktowe, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w dogodnym dla Ciebie terminie. Dla naszych klientów realizujemy także kampanie reklamowe w social media. Pamiętaj, że promocja w Internecie to także pozycjonowanie SEO i reklama Google Ads. Nasza agencja marketingowa może zapewnić Twojej firmie kompleksową obsługę w zakresie budowy wizerunku i promocji w Internecie.

Przykładowe posty dla naszych Klientów: