Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

[email-subscribers-form id="1"]
seo

Profesjonalny audyt SEO

Strona internetowa to narzędzie, które promuje Twoją firmę oraz kreuje jej wizerunek w oczach klientów. Można ją określić mianem wirtualnego biura. Wynajmując biuro stacjonarne, zwracasz uwagę na dobrą lokalizację, która przyciągnie klientów. Podobnie jest ze stroną internetową. Chcesz, aby była widoczna w wyszukiwarce i generowała ruch. Fundamentem, na którym będziesz mógł zbudować tę widoczność, jest audyt SEO.

Bartosz Manicki

13 stycznia 2021 r.

Typografia w przestrzeni cyfrowej 2

Typografia w przestrzeni cyfrowej

W projektowaniu interfejsów typografia jest często w dalszym ciągu zaniedbywanym elementem. A przecież nawet najlepszy tekst nie zachęci nas do lektury, jeżeli będzie na tyle źle złożony, że przeczytanie go będzie utrudnione.

Aleksandra Chyła

28 sierpnia 2020 r.

Strategia komunikacji marki 3

Strategia komunikacji marki

Zakładam firmę. Klamka zapadła, nie ma odwrotu. Od przyszłego miesiąca będę sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem. Pomysł na biznes też mam całkiem ciekawy. Wiadomo, wszystko w sprzedaży online. Budżet na sklep internetowy jest, produkt mam dobry – sam siebie obroni. Idealny dla młodych kobiet, one przecież dużo kupują. To moja idealna grupa docelowa.

Łukasz Reclaff-Strachota

7 lipca 2020 r.

Instagram w biznesie 3

Instagram w biznesie

Kanały social media dają ogromną szansę promocji w Internecie - dobrze wykorzystana potrafi przynieść zyski zarówno w dużych, jak i mniejszych firmach, a także przy budowaniu wizerunku marki osobistej.

Aleksandra Maślij

16 czerwca 2020 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

[email-subscribers-form id="1"]