Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

Wczytywanie

Przygotuj się na Black Friday i Święta – lejki sprzedażowe w social media

Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia – tak wiele okazji do zakupu w tak krótkim czasie. Dla Twojego biznesu może być to świetne zakończenie roku. Klienci często podejmują decyzję zakupową w sposób spontaniczny. Kierują się czasową promocją i możliwością finalizacji transakcji w niższej cenie. Dlatego powinieneś już teraz rozpocząć intensywne przygotowania do tego gorącego okresu.
Łukasz Reclaff-Strachota

Łukasz Reclaff-Strachota

21 października 2021 r.

10 powodów, dlaczego warto prowadzić social media?

Zastanawiasz się, dlaczego warto prowadzić social media dla swojej firmy? Nie chodzi tylko o bycie na czasie i kopiowanie rozwiązań, które wprowadza konkurencja. Obecność w mediach społecznościowych może zdecydowanie wpłynąć na tempo rozwoju Twojej firmy oraz wynikającą z tego wielkość sprzedaży. Poznaj 10 powodów, dla których powinieneś poświęcić nieco więcej czasu na budowanie strategii komunikacji z odbiorcami w social media.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

17 września 2021 r.

Jak pisać posty na Facebooku? Zobacz 9 praktycznych wskazówek

Pisanie postów na Facebooku ma przynosić Twojej firmie określone korzyści. Przede wszystkim budować świadomość i rozpoznawalność marki, promować i sprzedawać produkty lub usługi, a także tworzyć społeczność użytkowników, którzy staną się Twoimi ambasadorami. Jak osiągnąć te cele? Pomoże Ci w tym 9 wskazówek, jak pisać posty na Facebooku.
Aleksandra Maślij

Aleksandra Maślij

6 maja 2021 r.

Ile kosztuje marketing internetowy w biznesie usługowym?

Znaczenie digital marketingu rośnie z każdym rokiem. W 2018 w Polsce nastąpił przełomowy moment. Udział wydatków na reklamę cyfrową wyniósł 43% i był większy niż nakłady na reklamę telewizyjną, które wyniosły 40%. W kolejnych latach trend ten będzie się utrzymywał, zwiększając przewagę internetu. To oznacza konieczność systematycznej rozbudowy budżetu na działania marketingowe.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

31 marca 2021 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

Wczytywanie