Blog

Piszemy o marketingu, designie i technologii.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

Loading

20 pytań, które pomogą Ci wybrać agencję Social Media? – część 2.

Zdajesz sobie sprawę z potencjału mediów społecznościowych i chcesz go wykorzystać na potrzeby Twojej firmy? Przed Tobą jedna z kluczowych decyzji, a mianowicie wybór agencji social media. Widząc jak różne oferty funkcjonują na rynku przygotowaliśmy dla Ciebie narzędzie w postaci pytań, jakie powinieneś zadać osobom, które będą odpowiedzialne za budowanie wizerunku i sprzedaży w mediach społecznościowych. Podpowiemy Ci także, jakie są dobre praktyki w tych obszarach.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

17 stycznia 2022 r.

20 pytań, które pomogą Ci wybrać agencję Social Media? – część 1.

Zdajesz sobie sprawę z potencjału mediów społecznościowych i chcesz go wykorzystać na potrzeby Twojej firmy? Przed Tobą jedna z kluczowych decyzji, a mianowicie wybór agencji social media. Widząc jak różne oferty funkcjonują na rynku przygotowaliśmy dla Ciebie narzędzie w postaci pytań, jakie powinieneś zadać osobom, które będą odpowiedzialne za budowanie wizerunku i sprzedaży w mediach społecznościowych. Podpowiemy Ci także, jakie są dobre praktyki w tych obszarach.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

10 stycznia 2022 r.

Przygotuj się na Black Friday i Święta – lejki sprzedażowe w social media

Black Friday, Cyber Monday, Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia – tak wiele okazji do zakupu w tak krótkim czasie. Dla Twojego biznesu może być to świetne zakończenie roku. Klienci często podejmują decyzję zakupową w sposób spontaniczny. Kierują się czasową promocją i możliwością finalizacji transakcji w niższej cenie. Dlatego powinieneś już teraz rozpocząć intensywne przygotowania do tego gorącego okresu.
Łukasz Reclaff-Strachota

Łukasz Reclaff-Strachota

21 października 2021 r.

10 powodów, dlaczego warto prowadzić social media?

Zastanawiasz się, dlaczego warto prowadzić social media dla swojej firmy? Nie chodzi tylko o bycie na czasie i kopiowanie rozwiązań, które wprowadza konkurencja. Obecność w mediach społecznościowych może zdecydowanie wpłynąć na tempo rozwoju Twojej firmy oraz wynikającą z tego wielkość sprzedaży. Poznaj 10 powodów, dla których powinieneś poświęcić nieco więcej czasu na budowanie strategii komunikacji z odbiorcami w social media.
Bartosz Manicki

Bartosz Manicki

17 września 2021 r.

Chcesz dostawać informacje o nowych wpisach?
Wpisz swój adres e-mail.

Loading