Marketing Automation
dla e-commerce

Marketing Automation to dzisiaj konieczność. Dzięki narzędziu, jakim jest Get Response, zwiększysz swoje wyniki sprzedażowe i zbudujesz społeczność wokół swojej marki. Newslettery szyte na miarę pod konkretny typ klienta, autorespondery potwierdzające dokonanie transakcji możliwość cross sellingu lub up sellingu przy pomocy e-mail marketingu, czy pop-upy zachęcające odwiedzających stronę do konkretnych działań to tylko kilka ze wszystkich funkcji GetResponse.

Zaufanie i przywiązanie klienta do marki buduje się nie tylko poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów. Istotna jest również stała komunikacja z nim i indywidualne podejście – wiemy jak to zrobić!

Wdrożenie

Rozmowa strategiczna

  • Integracja ze sklepem

  • Wybór narzędzi Marketing Automation

Plan działań

Współpraca miesięczna

  • Wysyłka newslettera

  • Optymalizacja ścieżek zakupowych

  • Raport

Minimum czasu klienta, maksimum efektów.

Jakie możliwości daje GetResponse?

Integracja z istniejącym sklepem internetowym

GetResponse oferuje łatwą integrację ze sklepami zbudowanymi w oparciu o WooCommerce, Magento, PrestaShop i Shopify – wszystko dzięki specjalnie opracowanym wtyczkom. Dzięki integracji GetResponse otrzyma Twoją bazę klientów – nie tylko ich dane i adresy mailowe, ale również historię zakupów i ich zwyczaje.

Porzucone koszyki

Szacuje się, że około 70% koszyków nie zostaje sfinalizowanych. Przyczyny tego są różne – w dzisiejszych czasach łatwo o dekoncentrację. Klienci bardzo często ulegną rozproszeniu lub zwyczajnie zapomną o niedokończonych zakupach – wtedy należy im przypomnieć o niedokończonym zakupie. Być może klient nie jest gotowy na zakup w danej chwili, gdyż jest on na etapie rozważania oferty naszej marki. Wówczas warto wykorzystać Marketing Automation do przedstawienia opinii innych klientów lub zalet naszego produktu.

 

Ścieżki zakupowe

GetResponse pozwala stworzyć własną, zautomatyzowaną ścieżkę klienta. Platforma, dzięki pozyskaniu takich informacji jak miejsce zamieszkania klienta, historia jego zakupów, a także sposób jego interakcji ze stroną marki, pozwala personalizować treści do niego kierowane. Ważnych danych dostarczają również zachowania klienta – na przykład porzucony koszyk, zapis do newslettera, dokonywanie zakupów tylko podczas wyprzedaży lub z nowej oferty. Ścieżka zakupowa klienta, który porzucił koszyk, może wyglądać tak, że w chwili wychodzenia ze strony sklepu (gdy produkt jest dodany do koszyka), pojawia się pop-up przypominający o sfinalizowaniu zakupu. Jeśli to nie przyczyni się do konwersji, po trzech dniach danemu klientowi wysyłany jest mail przypominający o produkcie oczekującym w koszyku, często załącznikiem takiej wiadomości jest specjalny kod rabatowy zachęcającym do zakupu.

 

 

Rekomendacje AI - cross-selling

AI, chat GPT – te pojęcia są teraz obecne wszędzie. Nic dziwnego – oferują ogromne możliwości. Trzeba tylko umieć mądrze i efektywnie z nich korzystać. GetResponse ma w swojej ofercie funkcje, które umożliwiają rekomendowanie produktów Twoim klientom w oparciu o ich zwyczaje zakupowe, historię zakupów oraz korzystania z przeglądarki internetowej. Szacuje się, że dzięki tej funkcji wartość koszyka wzrasta średnio o 33%!

 

 

Pop-Up

Klucz do sukcesu to spotkanie odpowiedniej osoby w odpowiednim miejscu i czasie. Optymalizacja pod kątem osób i miejsca funkcjonuje w e-marketingu już od dawna, natomiast wyświetlanie pop-up’ów w konkretnych odstępach czasowych lub po sprecyzowanych czynnościach podjętych na stronie to coś, co wyróżnia GetResponse na tle innych platform. W swojej ofercie GR ma ponad 30 reguł wyzwalających pop-up, co zdecydowanie zwiększa prawdopodobieństwo konwersji. Na przykład pop-up informujący o nowej kolekcji możemy uruchomić wtedy, gdy klient spędzi na stronie co najmniej 3 minuty, a gdy obejrzy 50% strony głównej, pop-up poinformuje go o nowych artykułach na blogu. GetResponse umożliwia dostosowywanie treści pop-upów w zależności od typu klienta (czy jest na stronie nowy, czy już kiedyś ją odwiedził), od tego, na jakim urządzeniu ogląda ofertę (mobile czy przeglądarka), oraz na podstawie lokalizacji odwiedzającego. Oczywiście to tylko kilka przykładów. Platforma dostarcza również cztery formaty pop-upów: okienko wyskakujące, okienko pełnoekranowe, wysuwana ramka lub belka. Wszystko po to, by jak najlepiej dostosować je wizualnie do strony internetowej. GR oferuje pełną automatyzację – pozwala wybierać daty rozpoczęcia i zakończenia wyświetlania pop-upów, generowanie listy kontaktów pozyskanych przy ich pomocy, a także określenie kolejnego kroku w Marketing Automation, jaki chcemy zaproponować klientom.

 

Newslettery

Oferujesz swoim klientom darmową dostawę? Ekstra rabat na produkty przecenione? Zniżkę -15% z okazji nadchodzących świąt? Wszyscy kochamy płacić mniej, ale aby promocja okazała się sukcesem, musisz zadbać o to, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych. Newsletter jest do tego idealnym narzędziem. Sprawdza się również wtedy, kiedy chcesz poinformować klientów o nowych produktach lub edukować ich na temat już obecnych w ofercie. GetResponse umożliwia rozpoznawanie lokalizacji odbiorców, ich wieku, lub typ urządzenia, z którego korzystają.

 

 

Landing Page

GetResponse oferuje nowy wymiar tworzenia landing page. Pozwala precyzyjnie dobierać treści do grup odbiorców dzięki testom A/B. Ponieważ obecnie większość ruchu w sieci ma miejsce na urządzeniach mobilnych, GetResponse umożliwia optymalizację landing page pod tym kątem. Wbudowany edytor landing page można integrować z zewnętrznymi narzędziami (np. Vimeo, Paperform), co powoduje, że strona jest atrakcyjniejsza pod względem wizualnym, co ma bezpośredni wpływ na konwersję. Monitoring liczby odwiedzin, kliknięć i konwersji daje realny obraz efektywności kampanii. Integracja z newsletterem, Google Analytics, Facebook Pixel to gwarancja spójnych kampanii reklamowych i oszczędności czasu.

 

Skontaktuj się, aby otrzymać szczegółową ofertę.

Opinie

.