ProjectUP – agencja marketingowa dla biznesu
Skaluj zyski firmy, dzięki Metodyce ProjectUP® polegającej na optymalizacji kampanii, współczynnika konwersji oraz Lifetime Value klienta poprzez Marketing Automation.
Zaufali nam
Certyfikaty
Metodyka ProjectUP®
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu dla
e-commerce opracowaliśmy autorską metodykę skalowania sklepów internetowych. Opiera się ona na trzech głównych filarach: generowanie ruchu, optymalizacja konwersji oraz zwiększaniu Lifetime Value użytkownika.
Na czym polega Metodyka ProjectUP®
Audyt marketingowy e-commerce
W pierwszej kolejności szczegółowo badamy stan obecny Twojego sklepu internetowego. Analizujemy ponad 50 wskaźników, w tym m. in. ROAS w poszczególnych kanałach, średnia wartość koszyka czy LTV klienta.
Optymalizacja generowania ruchu
Poprawiamy skuteczność działania reklam w systemach Google Ads i Meta Ads, a także generowania ruchu organicznego SEO, tak aby uzyskiwać najwyższy ROAS. Działania prowadzimy w trybie ciągłym, aby uzyskać najlepsze wyniki konwersji.
Wzrost współczynnika konwersji
Kluczem do sukcesu w e-commerce jest optymalizacja sklepu internetowego, aby maksymalizował sprzedaż produktów z pozyskanego ruchu. Na tym etapie walczymy o ułatwienie ścieżki zakupowej oraz zwiększenie wartości koszyka.
Customer Lifetime Value
W czasach drastycznie rosnącego kosztu reklam online niezwykle istotne jest utrzymanie lojalności i wielokrotnej sprzedaży dla pozyskanego klienta. Wdrożenie Marketing Automation pozwoli Ci na odzyskanie porzuconych koszyków umożliwiac zwiększenie wartości sprzedaży.
Chcesz wiedzieć więcej?
Umów się na bezpłatną konsultację marketingową Twojego sklepu internetowego
Umawiam się!Metodyka
w praktyce
Metodyka
w praktyce
E-commerce Fashion
Zobacz, jak wdrożenie metodyki ProjectUP® zwiększyło sprzedaż w branży fashion
Dlaczego metodyka zapewnia wykładniczy wzrost sprzedaży?
Jeśli zależy Tobie na wielowymiarowym skalowaniu sprzedaży w sklepie internetowym i wykorzystaniu wszyskich szans, jakie oferuje digital marketing to zaufaj ProjectUP – agencji marketingowej dla e-commerce. Zobacz scenariusze pokazujące działanie metodyki w liczbach. Na skuteczność działań składa się optymalizacja kampanii, wzrost konwersji oraz Lifetime Value klienta.
Kampanie x Konwersje x LTV = Wynik
10 x 10 x 10 = 1000
wzór
Scenariusz
Aktualnie | Poprawione | ||
---|---|---|---|
Kampanie | 8 | 9 | +1 |
Konwersje | 5 | 5 | |
LTV | 2 | 2 | |
Wynik |
80 /1000 |
90 /1000 | +10 |
Scenariusz
Aktualnie | Poprawione | ||
---|---|---|---|
Kampanie | 8 | 9 | +1 |
Konwersje | 5 | 7 | +2 |
LTV | 2 | 2 | |
Wynik |
80 /1000 |
126 /1000 | +46 |
Scenariusz
Aktualnie | Poprawione | ||
---|---|---|---|
Kampanie | 8 | 9 | +1 |
Konwersje | 5 | 8 | +3 |
LTV | 2 | 6 | +4 |
Wynik |
80 /1000 |
432 /1000 | +352 |