Schulstad Bakery Solutions
Jak dotarliśmy do klientów biznesowych z branży gastronomicznej?
Schulstad Bakery Solutions jest liderem w swojej branży. Firma szczyci się 150-letnią historią, obecna jest na całym świecie, a innowacyjne podejście do biznesu, trendów i przepisów pozwala nieustannie udoskonalać zarówno świeże, jak i mrożone wyroby piekarnicze. Właścicielem marki jest grupa Lantmännen Unibake – światowy lider w produkcji wyrobów piekarniczych. Liczba 36 piekarni w ponad 20 krajach oraz 60 rynków docelowych mówi sama za siebie.
Nasze rezultaty
Oparte na faktach
488563
wyświetleń reklam na Facebooku
8000
%
wzrost liczby nowych polubień
2800
%
wzrost liczby odwiedzin strony na Facebooku
Grupa docelowa
Marka Schulstad dedykuje swoje produkty zarówno profesjonalistom – właścicielom burgerowni, cateringów dietetycznych, restauracji i piekarni, jak i klientom detalicznym. Celem kampanii marketingowej było dotarcie do klientów biznesowych o profesji związanej z gastronomią. Aby reklamy, które prowadziliśmy na Facebooku były jak najbardziej skuteczne, dodatkowo zawęziliśmy tę grupę odbiorców do wieku 27-50 lat.
Dlaczego określiliśmy wiek odbiorców na 27-50?
Uznaliśmy, że szanse, by ktoś poniżej 27 roku życia posiadał własny biznes gastronomiczny są niewielkie – osoby z tej grupy będą raczej grupą docelową dla burgerowni, nie dla producenta składników. Nie chcieliśmy również stygmatyzować grupy wiekowej powyżej 50 roku życia – ale w oparciu o nasze własne doświadczenia zrobiliśmy założenie, że właściciele gastronomii z tej grupy mają większe przywiązanie do tradycyjnej kuchni, które wypracowali przez lata.
Strategia marketingowa dla Klienta
Nasi specjaliści od social media dostali wolną rękę w swoich działaniach – ich zadaniem było zbudowanie rozpoznawalności marki wśród klientów B2B na Facebooku. Klientowi zależało, aby publikowane treści miały wartościowy przekaz – to, z czego marka Schulstad jest dumna to z wysokiej jakości swojej produktów, a także wielu możliwości wykorzystywania ich w diecie wegańskiej i wegetariańskiej. Przekaz podprogowy kampanii dotyczył właśnie promowania zdrowej, roślinnej diety przy wykorzystaniu produktów Schulstad.
„Współpraca z firmą Schulstad jest dla mnie dużym wyzwaniem, ale mogę także dać upust swojej kreatywności, ze względu na to, że branża gastronomiczna daje szerokie pole manewru w kwestii strategii wizerunkowej na Facebooku, a treści kulinarne spotykają się z ciepłym przyjęciem przez odbiorców.”