Osiedle Archipelag

Inwestycja deweloperska

W ramach działań prowadzonych na Facebooku i Instagramie mocno podkreślamy aspekt wizualny. Pokazujemy największe atuty inwestycji i działamy na wyobraźnię odbiorców. Wykorzystujemy najskuteczniejsze dla branży deweloperskiej kanały komunikacji w social media. Wzmacniamy i utrwalamy przekaz przez indywidualnie przygotowane kampanie reklamowe.

Rozwiązania:

  • Profil Facebook
  • Profil Instagram
  • Kampanie reklamowe social media
  • Sesje zdjęciowe

Social media

Wspólnie z Klientem wyznaczyliśmy listę priorytetów dla działań marketingowych dostosowaną do etapów lejka:

  • dotarcie do określonej grupy docelowej,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • zbudowanie zaufania do wysokiej jakości inwestycji,
  • zwiększenie liczby zapytań (leadów) kierowanych do działu sprzedaży.

W ramach założonych celów skierowaliśmy starannie przygotowaną komunikację do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. W efekcie dostarczyliśmy dla działu sprzedaży naszego klienta wartościowe kontakty do potencjalnych klientów.

Sprawdź profile:

Kampanie reklamowe

Facebook Ads / Instagram Ads

W ramach kolejnych etapów lejka sprzedażowego realizowaliśmy równocześnie:

  • kampanie komunikacyjne w social media zwiększające świadomość i rozpoznawalność marki,
  • kampanie sprzedażowe Facebook Ads oraz Instagram Ads,
  • kampanie generujące leady z ruchem do Messengera i formularza kontaktowego na stronie.

Działania zaplanowane i zrealizowane na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy przyniosły wymierne efekty w postaci:

  • 660 kontaktów pozyskanych przez Messenger,
  • 217 zapytań przesłanych przez formularz na stronie internetowej,
  • sprzedaż lokali o łącznej wartości kilku milionów złotych sprzedanych klientom pozyskanym w trakcie
  • zbudowania rozpoznawalnej marki premium.

Sesje zdjęciowe

Przygotowaliśmy wartościowy wkład merytoryczny do działań marketingowych na Facebooku i Instagramie:

  • profesjonalne sesje zdjęciowe prezentujące etapy inwestycji, postępy prac oraz gotowe wnętrza,
  • atrakcyjne komunikaty pisane językiem korzyści i angażujące do określonego działania.

Materiały opracowaliśmy pod kątem docelowej grupy odbiorców obejmującej:

  • osoby szukające pierwszego mieszkania,
  • inwestorów kupujących lokale pod wynajem,
  • osoby szukające spokojnej lokalizacji blisko natury z łatwym dojazdem do centrum,
  • osoby szukające komfortu, funkcjonalności i bezpieczeństwa dla swojej rodziny.