Osiedle Archipelag
Inwestycja deweloperska
W ramach działań prowadzonych na Facebooku i Instagramie mocno podkreślamy aspekt wizualny. Pokazujemy największe atuty inwestycji i działamy na wyobraźnię odbiorców. Wykorzystujemy najskuteczniejsze dla branży deweloperskiej kanały komunikacji w social media. Wzmacniamy i utrwalamy przekaz przez indywidualnie przygotowane kampanie reklamowe.
Rozwiązania:
- Profil Facebook
- Profil Instagram
- Kampanie reklamowe social media
- Sesje zdjęciowe
Nasze rezultaty
Oparte na faktach
660
pozyskanych kontaktów
217
wysłanych zapytań
Social media
Wspólnie z Klientem wyznaczyliśmy listę priorytetów dla działań marketingowych dostosowaną do etapów lejka:
- dotarcie do określonej grupy docelowej,
- zwiększenie rozpoznawalności marki,
- zbudowanie zaufania do wysokiej jakości inwestycji,
- zwiększenie liczby zapytań (leadów) kierowanych do działu sprzedaży.
W ramach założonych celów skierowaliśmy starannie przygotowaną komunikację do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. W efekcie dostarczyliśmy dla działu sprzedaży naszego klienta wartościowe kontakty do potencjalnych klientów.
Kampanie reklamowe
Facebook Ads / Instagram Ads
- W ramach kolejnych etapów lejka sprzedażowego realizowaliśmy równocześnie:
> kampanie komunikacyjne w social media zwiększające świadomość i rozpoznawalność marki,
> kampanie sprzedażowe Facebook Ads oraz Instagram Ads,
> kampanie generujące leady z ruchem do Messengera i formularza kontaktowego na stronie.
- Działania zaplanowane i zrealizowane na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy przyniosły wymierne efekty w postaci:
> 660 kontaktów pozyskanych przez Messenger,
> 217 zapytań przesłanych przez formularz na stronie internetowej,
> sprzedaż lokali o łącznej wartości kilku milionów złotych sprzedanych klientom pozyskanym w trakcie
> zbudowania rozpoznawalnej marki premium.
Sesje zdjęciowe
- Przygotowaliśmy wartościowy wkład merytoryczny do działań marketingowych na Facebooku i Instagramie:
> profesjonalne sesje zdjęciowe prezentujące etapy inwestycji, postępy prac oraz gotowe wnętrza,
> atrakcyjne komunikaty pisane językiem korzyści i angażujące do określonego działania.
- Materiały opracowaliśmy pod kątem docelowej grupy odbiorców obejmującej:
> osoby szukające pierwszego mieszkania,
> inwestorów kupujących lokale pod wynajem,
> osoby szukające spokojnej lokalizacji blisko natury z łatwym dojazdem do centrum,
> osoby szukające komfortu, funkcjonalności i bezpieczeństwa dla swojej rodziny.