W ramach działań prowadzonych na Facebooku i Instagramie mocno podkreślamy aspekt wizualny. Pokazujemy największe atuty inwestycji i działamy na wyobraźnię odbiorców. Wykorzystujemy najskuteczniejsze dla branży deweloperskiej kanały komunikacji w social media. Wzmacniamy i utrwalamy przekaz przez indywidualnie przygotowane kampanie reklamowe.
Wspólnie z Klientem wyznaczyliśmy listę priorytetów dla działań marketingowych dostosowaną do etapów lejka:
W ramach założonych celów skierowaliśmy starannie przygotowaną komunikację do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. W efekcie dostarczyliśmy dla działu sprzedaży naszego klienta wartościowe kontakty do potencjalnych klientów.
W ramach kolejnych etapów lejka sprzedażowego realizowaliśmy równocześnie:
Działania zaplanowane i zrealizowane na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy przyniosły wymierne efekty w postaci:
Przygotowaliśmy wartościowy wkład merytoryczny do działań marketingowych na Facebooku i Instagramie:
Materiały opracowaliśmy pod kątem docelowej grupy odbiorców obejmującej: