Osiedle Archipelag

Inwestycja deweloperska

W ramach działań prowadzonych na Facebooku i Instagramie mocno podkreślamy aspekt wizualny. Pokazujemy największe atuty inwestycji i działamy na wyobraźnię odbiorców. Wykorzystujemy najskuteczniejsze dla branży deweloperskiej kanały komunikacji w social media. Wzmacniamy i utrwalamy przekaz przez indywidualnie przygotowane kampanie reklamowe.

Rozwiązania:

  • Profil Facebook
  • Profil Instagram
  • Kampanie reklamowe social media
  • Sesje zdjęciowe

 

Nasze rezultaty
Oparte na faktach

660

pozyskanych kontaktów

217

wysłanych zapytań

Social media

Wspólnie z Klientem wyznaczyliśmy listę priorytetów dla działań marketingowych dostosowaną do etapów lejka:

  • dotarcie do określonej grupy docelowej,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • zbudowanie zaufania do wysokiej jakości inwestycji,
  • zwiększenie liczby zapytań (leadów) kierowanych do działu sprzedaży.

W ramach założonych celów skierowaliśmy starannie przygotowaną komunikację do wyselekcjonowanej grupy odbiorców. W efekcie dostarczyliśmy dla działu sprzedaży naszego klienta wartościowe kontakty do potencjalnych klientów.

Kampanie reklamowe

Facebook Ads / Instagram Ads

 

  • W ramach kolejnych etapów lejka sprzedażowego realizowaliśmy równocześnie:

> kampanie komunikacyjne w social media zwiększające świadomość i rozpoznawalność marki,
> kampanie sprzedażowe Facebook Ads oraz Instagram Ads,
> kampanie generujące leady z ruchem do Messengera i formularza kontaktowego na stronie.

  • Działania zaplanowane i zrealizowane na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy przyniosły wymierne efekty w postaci:

> 660 kontaktów pozyskanych przez Messenger,
> 217 zapytań przesłanych przez formularz na stronie internetowej,
> sprzedaż lokali o łącznej wartości kilku milionów złotych sprzedanych klientom pozyskanym w trakcie
> zbudowania rozpoznawalnej marki premium.

 

Sesje zdjęciowe

 

  • Przygotowaliśmy wartościowy wkład merytoryczny do działań marketingowych na Facebooku i Instagramie:

> profesjonalne sesje zdjęciowe prezentujące etapy inwestycji, postępy prac oraz gotowe wnętrza,
> atrakcyjne komunikaty pisane językiem korzyści i angażujące do określonego działania.

  • Materiały opracowaliśmy pod kątem docelowej grupy odbiorców obejmującej:

> osoby szukające pierwszego mieszkania,
> inwestorów kupujących lokale pod wynajem,
> osoby szukające spokojnej lokalizacji blisko natury z łatwym dojazdem do centrum,
> osoby szukające komfortu, funkcjonalności i bezpieczeństwa dla swojej rodziny.