Prawie 800 konwersji w 3 miesiące
Sukces strategii marketingowej dla kliniki stomatologicznej
Właściciel dużej i wyróżniającej się na rynku kliniki stomatologicznej zwrócił się do nas z wyzwaniem dotyczącym niesatysfakcjonującej liczby przychodzących zapytań o usługi implantologiczne. Ze względu na silną konkurencję na rynku, przeprowadziliśmy dokładny audyt bieżących działań marketingowych i zgodnie z naszą sprawdzoną metodyką, zaproponowaliśmy konkretne rozwiązania.
Nasze rezultaty
Oparte na faktach
436
przesłanych formularzy ze strony www w ciągu 3 miesięcy
848
uzyskanych kontaktów łącznie (formularze, połączenia telefoniczne oraz emaile)
107
%
wzrost ruchu na stronie w ciągu 3 miesięcy (w stosunku do poprzednich 3 miesięcy)
Grupa docelowa
Stworzyliśmy dedykowany landing page pod usługę implantologii
Strona internetowa naszego klienta była mało intuicyjna i nieprzyjazna dla potencjalnych klientów, dlatego zaprojektowaliśmy dedykowany landing page. Nasz zespół specjalistów z ProjectUX opracował profesjonalny, intuicyjny i wyróżniający się wśród konkurencji landing page, który skutecznie zachęca potencjalnych klientów do kontaktu.
Pozyskiwanie kontaktów w kanale Google
Działania wizerunkowe
Działania sprzedażowe w kanale META
Metodyka ProjectUP w praktyce
Działania wizerunkowe są dopasowane do naszej grupy odbiorców i skupiają się na wartościowych i edukacyjnych treściach.
Strona internetowa klienta miała niski współczynnik konwersji, więc stworzyliśmy dedykowany landing page pod usługi implantologiczne.
Dobranie odpowiednich grup w kampaniach performance oraz ich odpowiednia optymalizacja skutkuje ciągłym wzrostem ilości uzyskanych kontaktów przy jak najniższym koszcie.