Prawie 800 konwersji w 3 miesiące

Sukces strategii marketingowej dla kliniki stomatologicznej

Właściciel dużej i wyróżniającej się na rynku kliniki stomatologicznej zwrócił się do nas z wyzwaniem dotyczącym niesatysfakcjonującej liczby przychodzących zapytań o usługi implantologiczne. Ze względu na silną konkurencję na rynku, przeprowadziliśmy dokładny audyt bieżących działań marketingowych i zgodnie z naszą sprawdzoną metodyką, zaproponowaliśmy konkretne rozwiązania.

Nasze rezultaty
Oparte na faktach

436

przesłanych formularzy ze strony www w ciągu 3 miesięcy

848

uzyskanych kontaktów łącznie (formularze, połączenia telefoniczne oraz emaile)

107

%

wzrost ruchu na stronie w ciągu 3 miesięcy (w stosunku do poprzednich 3 miesięcy)

Grupa docelowa

Nasza grupa docelowa jest bardzo zróżnicowana, obejmując osoby w różnym wieku, z przewagą osób powyżej 35 roku życia. Potrzeba wstawienia implantów stomatologicznych wynika z różnych przyczyn, dlatego w naszych komunikatach i strategii marketingowej uwzględniamy zróżnicowane potrzeby klientów.

Stworzyliśmy dedykowany landing page pod usługę implantologii

Strona internetowa naszego klienta była mało intuicyjna i nieprzyjazna dla potencjalnych klientów, dlatego zaprojektowaliśmy dedykowany landing page. Nasz zespół specjalistów z ProjectUX opracował profesjonalny, intuicyjny i wyróżniający się wśród konkurencji landing page, który skutecznie zachęca potencjalnych klientów do kontaktu.

ProjectUP - Agencja marketingowa dla e-commerce

Pozyskiwanie kontaktów w kanale Google

W sieci Google rozpoczęliśmy nasze działania od klasycznych kampanii w sieci wyszukiwania, skierowanych do klientów z intencją wstawienia implantów. Po uzyskaniu odpowiedniej liczby konwersji zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i przetestować kampanię Performance Max. Dzięki precyzyjnemu określeniu segmentu odbiorców, kampania ta przynosi coraz więcej kontaktów przy coraz niższych kosztach pozyskania.

Działania wizerunkowe

Dla naszego klienta prowadzimy również szeroko zakrojone działania wizerunkowe na jego kanałach social media. Oprócz tworzenia i publikowania materiałów na stronie FB i profilu IG, cyklicznie spotykamy się, aby nagrać rolki oraz stworzyć odpowiednie zdjęcia. Nasze materiały są nie tylko wartościowe, ale również edukacyjne, pomagając potencjalnym klientom zdobyć wiedzę na temat implantów.

Działania sprzedażowe w kanale META

Naszym celem na platformie META jest uzyskanie jak największej liczby wypełnionych formularzy na stronie internetowej. Kładziemy duży nacisk na kreacje, które są w pełni przez nas opracowane i przygotowane. Myślimy nieszablonowo, tworząc ciekawe i chwytliwe hasła oraz precyzyjnie dobierając grupy docelowe. Dzięki temu nasze kampanie co miesiąc przyciągają coraz większą liczbę kontaktów od potencjalnych klientów.

Metodyka ProjectUP w praktyce

ProjectUP - Agencja marketingowa dla e-commerce

Działania wizerunkowe są dopasowane do naszej grupy odbiorców i skupiają się na wartościowych i edukacyjnych treściach.

ProjectUP - Agencja marketingowa dla e-commerce

Strona internetowa klienta miała niski współczynnik konwersji, więc stworzyliśmy dedykowany landing page pod usługi implantologiczne.

ProjectUP - Agencja marketingowa dla e-commerce

Dobranie odpowiednich grup w kampaniach performance oraz ich odpowiednia optymalizacja skutkuje ciągłym wzrostem ilości uzyskanych kontaktów przy jak najniższym koszcie.