Schulstad Bakery Solutions

Schulstad Bakery Solutions jest liderem w swojej branży. Firma szczyci się 150-letnią historią, obecna jest na całym świecie, a innowacyjne podejście do biznesu, trendów i przepisów pozwala nieustannie udoskonalać zarówno świeże, jak i mrożone wyroby piekarnicze. Właścicielem marki jest grupa Lantmännen Unibake - światowy lider w produkcji wyrobów piekarniczych. Liczba 36 piekarni w ponad 20 krajach oraz 60 rynków docelowych mówi sama za siebie.

  • Jak dotarliśmy do klientów biznesowych z branży gastronomicznej?

Grupa docelowa

Marka Schulstad dedykuje swoje produkty zarówno profesjonalistom – właścicielom burgerowni, cateringów dietetycznych, restauracji i piekarni, jak i klientom detalicznym. Celem kampanii marketingowej było dotarcie do klientów biznesowych o profesji związanej z gastronomią. Aby reklamy, które prowadziliśmy na Facebooku były jak najbardziej skuteczne, dodatkowo zawęziliśmy tę grupę odbiorców do wieku 27-50 lat.

Dlaczego określiliśmy wiek odbiorców na 27-50?

Uznaliśmy, że szanse, by ktoś poniżej 27 roku życia posiadał własny biznes gastronomiczny są niewielkie – osoby z tej grupy będą raczej grupą docelową dla burgerowni, nie dla producenta składników. Nie chcieliśmy również stygmatyzować grupy wiekowej powyżej 50 roku życia – ale w oparciu o nasze własne doświadczenia zrobiliśmy założenie, że właściciele gastronomii z tej grupy mają większe przywiązanie do tradycyjnej kuchni, które wypracowali przez lata.

Strategia marketingowa dla Klienta

Nasi specjaliści od social media dostali wolną rękę w swoich działaniach – ich zadaniem było zbudowanie rozpoznawalności marki wśród klientów B2B na Facebooku. Klientowi zależało, aby publikowane treści miały wartościowy przekaz – to, z czego marka Schulstad jest dumna to z wysokiej jakości swojej produktów, a także wielu możliwości wykorzystywania ich w diecie wegańskiej i wegetariańskiej. Przekaz podprogowy kampanii dotyczył właśnie promowania zdrowej, roślinnej diety przy wykorzystaniu produktów Schulstad.