Przetwory Niebo w Gębie – 5x wzrost sprzedaży w ciągu roku
Skalowanie które przynosi efekty
Niebo w Gębie to wyjątkowy sklep internetowy, który zachwyca nietuzinkowymi przetworami w słoiczkach. Każdy produkt przygotowywany jest ręcznie z najwyższej jakości składników, a receptury to autorskie dzieła Pani Agnieszki, założycielki marki. Pani Agnieszka zwróciła się do nas z prośbą o wsparcie w promocji swojego sklepu oraz zwiększeniu liczby zamówień, aby jeszcze więcej osób mogło odkryć smak jej produktów.

Nasze rezultaty
Oparte na faktach
9.62
średni ROAS z ostatnich 3 miesięcy
425
%
wzrost obrotu w sklepie w przeciągu 3 miesięcy
26
%
wzrost wartości koszyka w przeciągu 3 miesięcy
Warsztaty strategiczne online
Naszą współpracę rozpoczęliśmy od strategicznych warsztatów online, podczas których mieliśmy okazję bliżej poznać Panią Agnieszkę, jej historię oraz cele, które pragnie osiągnąć. Podczas spotkania zajęliśmy się również technicznymi aspektami współpracy – otrzymaliśmy wszystkie niezbędne uprawnienia i utworzyliśmy konta reklamowe, aby skutecznie rozpocząć działania promocyjne.
Działania reklamowe i skalowanie budżetu
Dla Niebo w Gębie realizujemy kompleksowe działania reklamowe w Google Ads oraz Meta Ads, mające na celu zwiększenie widoczności marki oraz maksymalizację sprzedaży. Nasze kampanie obejmują zarówno reklamy produktowe, jak i w sieci displayowej, które skutecznie docierają do osób aktywnie poszukujących nietuzinkowych przetworów. Na platformach Meta Ads stawiamy na angażujące formaty wizualne, takie jak reklamy statyczne, karuzele i wideo, które przyciągają uwagę potencjalnych klientów.
W grudniu ze względu na wysoki sezon budżet został podniesiony, co przełożyło się na zwiększenie liczby zamówień o ponad 200% (w stosunku do listopada) i 180% wartości sprzedaży, ROAS w tym miesiącu był na poziomie 16.



HotJar – weryfikacja porzuconych koszyków
W ProjectUP lubimy wiedzieć, w jaki sposób użytkownicy poruszają się po stronach internetowych naszych klientów. Dlatego zawsze rekomendujemy wdrożenie narzędzia HotJar, które pozwala analizować zachowania użytkowników i weryfikować, czy proces zakupowy działa sprawnie oraz nie umykają nam żadne istotne szczegóły.
W przypadku Niebo w Gębie, sam koszyk funkcjonuje bez zarzutu, jednak analiza wykazała kilka obszarów, które można usprawnić, aby strona była jeszcze bardziej intuicyjna i przyjazna dla użytkowników.
Audyt sklepu internetowego
Dokładnie przeanalizowaliśmy sklep internetowy Niebo w Gębie, aby zidentyfikować kluczowe obszary wymagające optymalizacji. Naszym celem było zidentyfikowanie zmian, które sprawią, że sklep stanie się jeszcze bardziej atrakcyjny dla klientów, intuicyjny w obsłudze i zachęcający do zakupów. Wzięliśmy pod uwagę zarówno aspekty wizualne, jak i funkcjonalne, koncentrując się na tym, by użytkownicy mieli pozytywne doświadczenia i chętnie wracali po kolejne zakupy. Dobrze zaprojektowana strona internetowa to fundament sukcesu w sprzedaży online, dlatego w ProjectUP dokładamy wszelkich starań, aby pomagać naszym klientom budować przewagę konkurencyjną i skutecznie rozwijać ich sprzedaż w internecie.
Nasze wyniki
Dalsze kroki – wprowadzenie Marketing Automation
Obecnie z Niebo w Gębie pracujemy nad wprowadzeniem Marketing Automation, dzięki któremu komunikacja będzie jeszcze lepiej dopasowana do klientów. Automatyzacja pozwoli na budowanie spersonalizowanych relacji z odbiorcami, zwiększenie zaangażowania oraz optymalizację procesu sprzedaży. Dzięki temu sklep Niebo w Gębie będzie mógł skuteczniej docierać do swoich klientów i oferować im dokładnie to, czego szukają, w odpowiednim czasie.
Metodyka ProjectUP w praktyce
Warsztaty strategiczne online, pozwoliły nam dobrze poznać klienta, jego cele biznesowe oraz wyzwania, przed którymi stoi.
Dobra strona www to podstawa, aby lepiej zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie i jakie działania podejmują, korzystamy z narzędzia HotJar, które dostarcza cennych danych do optymalizacji witryny.
Marketing Automation, który wdrażamy u klienta, pozwoli na jeszcze lepsze dostosowanie komunikacji do klientów i zwiększenie przychodów na sklepie.